Monday 16 March 2015

Hymne À L'amour

Available to pre-order now from www.amazon.co.uk



Edith Piaf is regarded as France’s greatest ever popular singer. Revered as an icon decades after her death, Piaf was an icon to every artist that followed her. Here the raw, passion power of her singing over these 46 tracks give a comprehensive yet concise overview of a career cut short. Including - Hymne A L’Amour, La Vie En Rose, and Mon Legionnaire.


CD1:
1. L’Accordéoniste, 2. Sous Le Ciel De Paris, 3. La Serenade Du Pave, 4. Bravo Pour Le Clown, 5. Le Petite Boutique, 6. Notre Dame De Paris, 7. Monsieur Et Madame, 8. La Rue Aux Chansons, 9. Rien De Rien, 10. La Chanson De Catherine, 11. Je T’ai Dans Le Peau, 12. Hymne Á L’Amour, 13. Dany, 14. Bal Dans Ma Rue, 15. Pour Moi Tout Seule, 16. La Féte Continue, 17. Paris, 18. Il Pleut, 19. Un Homme Comme Les Autres, 20. Dans Les Prisons De Nantes, 21. Celine, 22. Le Chant Du Pirate, 23. Adieu Mon Coeur, 24. La Vie En Rose

CD2:
1. Les Trois Cloches (The Three Bells), 2. Regardez-Moi Toujours Comme Ca, 3. De L’Autre Côte De La Rue, 4. Le Vagabond, 5. Les Amants De Paris, 6. Jimmy C’est Lui, 7. J’ai Danse Avec L’Amour, 8. Embrasse-Moi, 9. C’est Un Monsieur Tres Distingue, 10. Le Brun Et Le Blond, 11. Elle Fréquentait La Rue Pigalle, 12. Le Grand Voyage Du Pauvre Negre, 13. Le Petit Monsieur Triste, 14. C’Etait Un Jour De Féte, 15. Les Deux Copains, 16. Le Mauvais Matelot, 17. Le Contrabandier, 18. Dans Un Bouge Du Vieux Port, 19. Mon Coeur Est Au Coin D’une Rue, 20. Il N’est Pas Distingué, 21. Mon Légionnaire, 22. L’Étranger

No comments:

Post a Comment